Ruveyda 1aylık bebegım kortizol dusuk varmı basına gelen kan aldılar test yaptılar yarın ona gre ılac tedavisi yapabılırz ddı varmı basına gelen
Reyhan03 Ruveyda benim bebegimede kortizol dusuklugu denildi daha bugun sonuclandi sizin bebeginiz nasil simdi cok uzuluyorum
Ruveyda Reyhan03 valla gotrdm ıyı ddı doktr cok sukur kan fılan aldılar yarım saat fılan çapaya gotryrm ben col skr duzeldı ıns sızınde duzlr
Reyhan03 Yenidogan Yogunbakimda çıktı özenti değeri hatırlamıyorum hala ilaç kullanıyoruz sürekli kontrol amaçlı testler yapılıyor sanırım 1 yaşından sonra brakicaz