Hanımlar herkese hayırlı geceler öncelikle
bir konudan bahsetmek istiyorum başına gelen var mı bi fikri olan var mı bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim ben en 27 ekimde regl oldum ve daha olmadım ama dikkat ediyoruz çok hemde ve 8 aylık bebeğim var emziriyorum acaba emzirmeden dolayı düzensizlik olabilir mi fikri olan cevap versin lütfen teşekkür ederim 🙏🏼