Hanımlar Merhaba, bebeğim 52 günlük bu havalarda bebeklerinizi kaç kat giydiriyorsunuz usumemesi için ?Ben alt üst takimi 0.3 ay olan birde altına çorap ve bir polar pijama üst ise uyanınca hırka çok mu sıcak sizce ,kız çocuğu sıcağı sever derler de 😊🙈