Kızım 2 ay 19 günlük bir türlü düzene sokamıyorum zaten ayakta sallayarak uyuyor. Ben mi beceremiyorum yoksa hepsimi böyle 😃 çünkü bazı anneler 8 9 da uyutuyor bebelerini ama ben mümkün değil 12 1 den aşağı yatıramıyorum zor uykuya dalan bir bebek. Ne kadar düzene sokmaya çlışsamda benim istediğim saatlerde değil kendi ne zmn uyumak isterse o zmn uyuyor asla bir şekilde uykuya daldırtamıyorum. Hep böyle mi gider yoksa uyku rutinini nasıl oluşturcam