Merhaba anneler 9 aylık bir bebeğim var adetim 10 gün gecikti. Sonra test yaptığımda çift çizgi oldu. Ertesi gün kan testi verip doktora gittim. Doktor iki seneden önce gebe kalınmamısını önermiyoruz. Balon gibi düşünün kilo aldıkça dikişlerin patlama ihtimalinin olacağını ve kesenin ici bos gözüktüğünü söyledi çok korktum ve kendi doktoruma gittim. Kese yukarda ve hiç bir sıkıntı olmaz tek sıkıntı 37-38 haftalarda doğum yaptırırız dedi sadece böyle birsey yasayan oldumu aranızda.