busrasilra14 var 1 2 kere kullanmisimdir en fazla oda hevesle. Oyun halısı da bence gereksiz 1 2 kere kullanılıyor sonra sıkıldı benim oğlum. Onun yerine daha temel ihtiyaçlarını karşıla oyuncak en son sırada benim için dünya kadar para verilen oyuncaklar kenarda durur onlar pet şişe plastik kaplarla oynar 😅