Kumsal77 Bedissayilan yaaa bende aynısındaydım şimdilik kimyon kullanıyorum da ama seninki daha küçük yaa😔😞 ama ben daha 1 haftalıkken bile anason içiriyordum iyi geliyordu ama kimyon daha daha iyi
Mom06 Bedissayilan benimkide 12 günlük rezene çayı veriyorum 15 ml bide gaz damlası kullanıyorum biogaia günde 6 damla 12 saatte bi sabah 3 damla aksam 3 damla. Damlayı çıkartandan Allah razı olsun çok rahatlatıyo
Agg0207 Bedissayilan 40ından sonra düzelir inşallah bizim 45. Gün bitti resmen gaz sorunumuz çok şükür yemeklerinede bolca kimyon koy
Kumsal77 Elam123 yok hayır ama doktoruma verdiğimi söyledim , dedi birkaç kaşık tek ama bitki çayları bebeklere iyi değil
Seymayna Ben anason zararlı diye biliyorum vermeyin bence bebeğinize , bebeğin beyni uyuşuyor siz onu rahatladı olarak görüyorsunuz