Biogia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici ben kullanmanızı tavsiye etmem gazın hepsini bağırsakta daha çok biriktiriyor sanki. Metsil den başlayın bence nurse Harvey sap simplex devam edin. Her çocuk farklı kimi 10 liralık la sakinleşiyor kimi 100 liralıkla