Aysehuseyin biz çocuk devlet hastanesinde yaptırdık çünkü orası daha teşkilatıdır diye düşündük çocuk hastanesi sonuçta diye 1 hafta da geçti hiç düşündüğünüz kadar zor değil bende çok büyütmüştüm kafamda ama hiç öyle değilmiş zaten anestezi alacak sünnette yaptırın bir daha anestezi alması gerekmesin