hypa kubosunatlasi iki ay aralıklı kullandım. çabuk inceldim büyük gelmeye başladı o yüzden satıyorum.
hypa Ozlm_htc evet öyleymiş. ama ben pahalıya aldım daha düşük fiyata satmak biraz üzer beni 😅 yine de anlaşılır fiyatta. siz ne kadar düşünüyorsunuz?