Bebeğim 37 haftalıkken 2900 gr doğdu, ödemi gidince ve ilk hafta iyi ememediği için 2450 gr a düştü. 1 aylık kontrolünde ayda sadece anne sütüyle 650 gr aldığını öğrendim. Emiyor ama doyduğundan emin değilim, aç kalıyor diye strese giriyorum sürekli bu konuda birşeyler araştırıp okuyorum. Sizin bebekleriniz ilk ay kaç gr aldı, ortalamanın çok mu altındayız