Asliiii Kızlar süt sağmam lazım elimde wee baby nin var ama hiç kullanışlı değil vakum yapmıyor elektrikli mi Manuel mi önerirsiniz ve hangi marka?
Unknown Asliiii Elektrikli öneririm manuel çok yorucu oluyor. Doğum sonrası sütüm fazla geldiği için o anı kurtarmak için düşük bütçeli bir şey arıyordum. O yüzden baby plus’ın almıştım. Sürekli sağacaksan daha iyi markalar var.
Ruzgarbaby Asliiii 3 ay oldu doğum yapalı baby plus almıştım iyiki diyorum hem uygun hem güzel tavsiye ederim memnunum bide mochi var rahatlık