Merhaba sevgili anneler 9 aylık ikizlerim var aktivite kitap olaylarını bilemiyorum beyin gelişimleri icin nasıl davranmam gerektiği i kestiremiyorum. Klasik olarak masal kitapları aldım arada okuyorum ama onlar beni dinlemek yerine hemen kitapları yemeye çalışıyorlar ceee oyunları gülde çabaları vs yapıyorum internette okuyup 9.ay aktiviteleri denilen seyleri de yapıyorum ki Emel’de benim yaptıklarım zaten yazıyor. Sizler verimli nasıl zaman geçiriyorsunuz ( babamız tablet telefon olaylarına da tepkili ) çoğu çocuk youtube da bir seyler izleyerek renkler sayılar İngilizce olaylarına yatkınlık kazanıyor nasıl verimli olup bunlwri öğretme şamanına başlayabilirim gelin konuşalım beyin fırtınası yapalım kaygılıyım