Eylulll Bebeğimin göbeği dün itibari ile düştü bugün banyo yaptırmak istiyorum sizce eşimle yapabilir miyim( biraz pinpirikli) yoksa bir arkadaşımı ya da kayınvalideyi çağırayım mı? Siz nasıl yaptınız, kaçıncı gün yıkadınız?
deletedmom01 Eylulll 2. Günü annemle yıkadık sonra her 2 günde bir yıkıyorum şimdi annem yok eşimle yıkıyoruz
dilankilic Eylulll biz ilk eşimle yıkamıştık sonra ben tek yıkamaya başladım mayomu giyinip yanında kuvete girip kucağımda yıkıyorum benim için kolay oluyor böyle
Caspiumare Eylulll 10.gün göbeği düştü annemle beraber yıkadık daha doğrusu o yıkadı ben su döktüm :) ilk 40 gün annem bendeydi hep o yıkadı ama sonra iş başa düşünce eşimle beraber yıkamaya başladık
ozdenarda Eylulll 20 gun annemle yikadik 20 gun sonra esimle yikamaya basladık suan 2.5 aylık surekli kendim yikiyrm kulagina dikkat edin ozellikle su kacmasn
Eylulll deletedmom01 göbeği düşmeden mi yıkadınız? Ay bana hep yok enfeksiyon olur, mikrop kapar dediler kaldık 10 güne 🤷🏻♀️
uleErenTozkoparan Eylulll hastaneden getirdğim ilk gündem yıkadık kırk güne kadar göbeğindede bir sorun olmadı
srcyhy Eylulll yanında biri olmalı mutlaka. bn hastaneden gelir gelmez banyosunu yaptırdım. aşırı panik oldum oğlumda çok hareketli olduğu için stres yapiyosun ister istemez.. göbeği düşene kadar banyo yaptırdım. göbeğinede hiç bisey olmadı
Museb Eylulll 3 cocugumuda göbekleri düşmeden yıkadım hergün yıkadım tek veya başkasıyla önemli olan bebeğin suyu seviyor ise kendin tek başına rahat rahat yıkarsın pimpirikli biri seni dahada strese sokar😊
uleErenTozkoparan On beşgünden sonra kendim yıkadım oda ameliyattan dolayı dikişleri sızlıyo insan ın ilk günler kendini zor yıkıyo insan bebeği nasıl yıkasın eltim görümcem yıkadı bende su döküyordum öyle ilk onbeşgğn sonra kendim tek başıma yıkadım hep
Mrymrn Eylulll ben her defasında kendim yıkadım başkası ile yıkamayı sevmiyorum daha bir panik yapıyor başkası ile yıkamak beni
NaimeYilmaz Eylulll ben haftalardır tek yıkıyorum korkulcak bse yok herşeyı önceden hazırlarsanız cok rahat oluyor
ilaydanurhvt Eylulll ilk zamnanlar kayınvalidemle yıkıyorduk. Son zamanlarda tek başıma yıkamaya başladım. 32 günlüğüz korkulacak bişey yok zaten göbek kısmını yıkarken filenin üstüne koyuyorum sırt ve kafa kısmını yıkaerken koluma koyuyorum. Burnuna su gelmemesine dikkat et sadece bi de yıkamadan önce fileyi yıkayacağınız suyla ıslatın bebeği öyle koyun üşümesin yavrucak.
AHFKASAP Eylulll Eşim ben korkarım dedi uyuz oldum 🙄 mecbur kaynana ile yıkadık. Ama şimdi tek yıkıyorum. İlk banyoyu da tek yaparmışım ama acemilik işte.
Kumsalbal Eylulll ben göbeği düşmeden yıkadım annemle 2ci gün yıkadım. İyice kurularsan enfeksiyon kapmaz . Hiç korkma önce alışması için ayaklarına su dök en son başına su dökersin.
renkliruya göbeği düşmeden Sadece kafasını ve bacaklarını yıkadık.. Göbeği düştükten bir gün sonra tam yıkadık.. Annem şu döktü ben yıkadım.. Şimdi eşimle yıkıyoruz..