kivirciginannesi Kızlar yeni duydum ben sürekli baş ağrım var yaklasık 2 yıldır tomogrofi çekindim bi problem çıkmadı çok şükür ama ağrım da gecmiyor, aldım 2 gündür kullanıyorum sanki iyi geldi gibi, var mı kullanan?
GSA1319 kivirciginannesi ben kullanıyorum deep sea marka migrenim var eğer atak gelmeden sürersem şiddetlenmiyor
Doruks_mom kivirciginannesi ben kullanıyorum canım önceden nane yağı kullanıyordum 1 senedir de farmasinin mentol taşını kullanıyorum çok memnunum. İlaç kullanmama gerek kalmıyor ağrım şiddetli olursa enseme de sürüyorum çok rahatlatıyor. Bende mutlaka dene inşallah sana da şifa olur
kivirciginannesi GSA1319 bende aynı markayı aldım, benim her gün olduğu için sabahtan sürdüm 2 gündür ama zararı olur mu her gün kullanmanın ?
GSA1319 kivirciginannesi olmaz gebelikte her gün kullandım resmen benim migrenim gebelik döneminde artıyor çünkü
kivirciginannesi Doruks_mom canım bende her gün sürüyorum ama sıkıntı olur mu sık kullanımda, çünkü benim her gün ağrım oluyor :/
Doruks_mom kivirciginannesi sorun olacağını sanmıyorum ben hamilelikte özellikle bunaldikca sürdüm ferahlatsin diye şimdi de günde bir kaç kez sürmüşlügum oluyor gece yatarken surersem çok rahat uyuyirum mesela. İlaç gibi vücuda giren bişey de olmadığı için bence zararı olmaz