Sule77 Happy kids ten cıkıp bir süre sonra girince tekrar kullanıcı adı ve şifre istiyor daha önce yaşamamıştım bugün böyle oldu hep sebebini bilen yada yaşayan varmı?
efelettin Oturum sürekli açık kalsın gibi bir şey olması lazım diye biliyorum. Onu açık tutarsanız çıkış yapmaz.
Sule77 efelettin ayarlarda öyle bir seçenek bulamadım daha önce yoktu bugün baskadı ben ayar değiştirmedim zaten hiç