11 aylık oglum memede uyuyor, istisnasiz tum gece yarim saatte bir uyanıyor ve memede tekrar uykuya dalıyor. Tek meme de degil üstelik, 3-4 kez meme degistirerek uykuya dalabiliyor. Dün gece gece beslenmesini ve memede uyutmayı kesmeye karar verdim çünkü artık uykusuzluktan bitik haldeyiz, kendisi de kesintisiz uyku uyumadigi icin huysuz bir bebek oldu, göğüslerim yara içinde yamuk yumuk yatmaktan artık her yerim ağrıyor. Karnı aç degil sürekli memede olmasinin sebebi bu degil yani eminim. Neyse dedim ki kararli olacağım, her ağladığında kucagima alip sakinlestirince yatagina koydum yine agladi yine aldim bu boyle 1 saat devam etti. 1.saatin sonunda gözleri kapandi uyudu ama sadece 2 dakika. Tekrar bagirarak uyandi sakinlestiremedim. Esim artik çok üzüldü yeter olmuyor iste dedi ve tekrar memede bitti olay. Burada ve internette cesitli deneyimler okudum bu yontemle başarıya ulaşılmış. Ben nerde yanlış yaptim? Asla sakinlesemeyecek gibiydi gercekten. Bir ışık bile göremedim uyuyabilecegine dair. Ne yapmak gerekiyor bana bir akıl verin.
Not: uyku egitimini yanlış bulanlardan degil uyku egitimini başarıyla bitirenler gece beslenmesini kesebilenlerden cevap bekliyorum çünkü yeterince kar zarar hesabi yapip çokça araştırma yaparak bu yola girmeye karar verdim zaten. Gereksiz polemiklere girmek istemiorum
Tesekkurler