Merhaba tecrübeli anneler 8bucuk aylık bi kızım var ve reglim 5 6 gün gecikti idrar tahlili yaptım pazartesi günü ama negatif çıktı. Sağlık ocağındaki ebemiz yarın kan tahlili için çağırdı. Doğum yapalı ilk defa böyle gecikti korunuyoruz ama nasip tabii.. testim pozitif çıkarsa tek üzüldüğüm kızını emzirememek olur bu konuda bi bilgisi olan başına gelen var mı acaba? Hamilelikte ne kadar süre emziriliyor? Şimdiden teşekkürler 💝