Nisadnc Kızlar bebegim suan 5 bucuk aylık bugün banyo yaparken farkettim ası yeri rengi koyulasmıs normalde oyle degildi sonradan boyle mi oluyo bilgisi olan?
Mom0909 Nisadnc evett biz aşı oldugumuzda hemsire bi kac ay sonra şişme kızarıklık bazı degişimler olabilir demişti bizde suan 5aylıgız bizimde bu ay oldu sizin dediğiniz gibi bize hiç ellemeyin hiç bişeyide sürmeyin demişti normal yani bu durum
Cinarrr Nisadnc bu aşının tuttuğunun gostergesi canım normal sahada koyulasabilir yara gibi bile olabilir normal
Klncc Nisadnc bebeğim 4 buçuk aylık bizimde yeni oldu ama normal hemşire elleme banyoda lif falan sürme demişti çok dikkat etmem gerektiğini söyledi zamanla düzelir
Nisadnc Klncc lif degilde pamuklu bezle sampuan la sürdüm kolunu sürerken ya bilmiyodum ben hic bilgi verilmedi
Mom0909 Nisadnc yok yok hiç korkmayın sadece oraya hiç ellemeyin kabuk baglasada hiç ellemeyin kendılıgınden düzelcekmiş zamanla
Klncc Nisadnc belki söylemeyi unutmuştur🤷♀️ sıkma, patlatma ve özellikle banyoda ovalayıp lif sürme demişti iyileşene kadar ellemeyin isterseniz