Hnd_ylmz sağmanıza ne gerek var ilk 3 ay yapışık yaşadık bizde, istediği kadar emdi mama sağmak falan bunlar boş yere kendinizi yoruyorsunuz. Sürekli emecek daha yeni doğdu kucağınızda olmak isteyecek çok sık acıkacak hepimiz yaşadık. Kilo alımı iyiyse mama vermeyin. Biberona mamaya alışırsada artık emmek istemez aman dikkat 🤷♀️