Livaninannesi Bebeğim 5 aylık olacak 5 gün sonra. Tetenoz aşısı yeri şişikti ve beyazdı. Bugün banyo yaptırırken iltihap aktı ve sonra kanadı. Normal mi bu durum? Ve enfeksiyon kapmaması için ne yapmalıyım?
AybarsMomy Livaninannesi verem aşısı yeri normal . Kanama olması ama iltihap aktı bizimde . Bugün doktor kontolünde doktoruna gösterdim 3 gün öncede mesajlarda konuşmuştuk. Normal dedi. El sürmeyin kesinlikle. Öyle öyle kabul tutup geçecekmiş☺️
Powermoms Livaninannesi 4 ay kontrolde dr dedi kizarir siser hatta iltihap akar sakin sikmayin pecete ile kenarini silin. 1 yasa kadar devam eder demisti