Oğlumda üç gün 38 i geçmeyen ateş vardı kan testinde gribal olduğu çıktı antibiyotik kullanmaya gerek olmadığını söyledi doktorumuz, dün ateşlenmedi ama dün akşamdan beri de vücudunda sanki arı saldırısına uğramış gibi kırmızı kabarcıklar çıktı bugün tekrar gittik 6. Hastalık diye bişeymiş ilk defa duyduk atrş sonrası olabiliyormuş sadece bir krem verdi üç dört günde geçer dedi var mı başına gelen varsa ne kadar sürede geçti 🥺😔😔