Keziban Kzyli sanirim birçoğumuzun sorunu. Ameliyat olsa bile faydasını göremeyenler var bi arkadaşım kantaron yağını pamuğa bulayıp o bölgeye koy diye önermişti faydalı imis ben de ilk fırsatta deneyeceğim
Arelll Kzyli 2-3 gün boyunca z.yağı veya kantaron yağlı pamuk koydum hem ağrısı azaldı hemde kayboldu
Happygril Kzyli ben daha 3 aydır çekiyorum kızım 6 aylık oldu çatlak varmış içeride doktor bı krem verdi biraz iyi geldi acı şeyler yemiyorum baharatlı şeyler sabahları zeytinyağı içiyorum komposto falan azıcık iyi geldi
Nekwa Kzyli viks krem kesinlikle bana dua edersin bende hamileyken kulandim hatta günde 4 5 dega sür o.bolgeue hemen rahatlatiyo Bir de klozete kaynar su dök içine viks at soguyana kdr otur günde 2 3 defa sifalar dilerim
Nur92 Kzyli sezeryan olmuştum 1 hafta sonra hemoroid oldum procto gyvneol diye bir krem var ondan alıp kullandım 2-3 güne geçti
aramzamzam Nur92 emziriyormuydunuz acaba onu kullanırken Bi zararı olur mu recetesiz aldık cünkü iceriği doktor nasıl dediyse falan diyo da
Eceaydin05 Kzyli geniş bir çatlak olmuş bende 😢 iki krem ve parolle ağrıyo ve acıyı dindirmeye çalışıyorum yaklaşık bir aydır. Doktor ameliyat dedi ama ertliyorum işte. Allahtan kremler iyi geldi biraz..
Seymayna Eceaydin05 bu çatlağı dıştan görebiliyor musunuz acaba . Bende de böyle bir durum var gibi geliyor bana ama ben çatlak gibi bir şey göremiyorum dışarıda ve sürekli acıyor mu
Kzyli Ameliyat nasil bisey duusnmek bile istemiyorum . 🙄 zeytinyaği duymustum ama viks fln duymadım tesekkur ederim bilgiler icin ☺️🙏🏻
Nekwa Kzyli ameliyat olunsa da tekrarlıyor arkadaşlar. Bir yakınım icin araştırmıştım ben bu meseleyi Ve bende yakalaninca bizzatta kullanmış oldum viksi benim dediğim gibi kullanipta memnun kalmayan duymadım 😉
Elam123 Kzyli kayısı meyve suyu içiyorum . Ama yinede aynı. Çok zorla niyorum. Dikişler iglesmiyor. Sezeryanla olsaydım daha iyi
Selma42 Enjektöre bir iki cm kadar zeytinyağı cekip makattan içine sıkın. Tabiiki iğnesiz.. Özellikle büyük tuvaleti yapınca. Yapmazsanız da sabah aksam iki defa uygulayin. Sabah ve akşam birer yemek kaşığı da zeytinyağı icin.
Hirabebek Kzyli ben ✋🏻 Her büyük abdestimde ölüyorum sanki 😭 Pazartesi sağlık ocağına gideceğim krem yazması için
Ayseasya Bende zaten vardı daha beter oldu kadın doğum dr um bir fitil ve krem verdi allah razı olsun ondan
Pamukprenses Ayseasya aynı bende de vardı krem ve fitil verdi fayda etmedi hala var bekarken de vardı doğumdan sonra da var geçmiyor