Yasonunannesi ben şahsen görmedim ama genelde 2-3 kişi gördüm iki kere gittim yoğunbakıma, kuvözde bebekler dolu en az 30 bebek vardı benim bebeklerimin olduğu yerde. Yani dedim kendi kendime o kadar bebekle ilgilenmeleri imkansız. Eşime de diyorum “Biliyor musun bence bazı öğünler beslemediler bile bebekleri..” diye. Canımı acıtıyor bu düşünceler. Çok şükür geçti o günler de, yine de yarası var hala