Cansuu1 inşallah iyi sonuçlar alırsınız. Bizim de yumurta akı ve süt ürünleri alerjisi vardı kan testinde çıkmıştı 3 ay çok sıkı bir diyet yaptık. Sonra 2 defa deri testi yapıldı negatif çıktı, kan testi yapıldı oda negatif çıktı. Geçen hafta da doktor gözetiminde açtık diyetimizi. Şuan herşeyi yiyebiliyoruz. Darısı tüm alerjik bebeği olan annelerimizin başına. 🥰