Mammyofsea Merhabalar, dopum yapalı 3,5 ay oldu. Halen daha âdet olmadım. Normal mi? Bir yıla kadar normal diyorlar. Âdet olmanız ne kadar sürdü?
Alyamom1 Mammyofsea canım kimisi 2 yıl olmuyor . Benim arkadaş iki yıl olmadı bi arkadaşımda beş ay sonra oldu diğeri Doğumdan sonraki ay oldu ben hala olmadım 2,5 aylık kızım bünye meselesi aslında
Mammyofsea Tabi 2 yıla kadar normal diyorlar fakat yüne de insan tedirgin oluyor. Yanıtlarınız üçin teşekkürler. Yalnız olmadıpını bilmek güzel
Papatyasevdalisi Mammyofsea 17 temmuzda dogum yaptim 1 kere oldum ikincide az az leke geldi birkac gun bitti ilk kizimda 40ım ciktiktan sonra her ay oluyordum
BaraninAnnesi Mammyofsea bende 3 ay sonra oldum hatta bu hafta yine olmam lazım bakalım olursam düzene girmiş olur, çünkü olsanda düzensizlik çok oluyormus