Merhabalar sorum şu ben doğumdan beri sir ağda yapmaya korkuyorum jilet vurdum tüy dökücü kullandım lakin kıllar çok sert olduğundan batık durumları yaşıyorum korkudan bırakıyorum sir benim dikiş yerime kadar çıkıyor kıllar dikişim tam üzerine sir vuran varmı dikişin üstüne yani yaraya ben doğum yapalı tam 4 ay oldu