Acıckası ben hiç oyle birşey yaşamadım,aynı aksam yurudrum ıkı gun sonra yemek sofrası kurdum uyuşukluk cardı dıkışimde,sadece bebeği cıksrtırken amelıyat doktoru karnıma oyle bi bastırdı kı kamyon carpmış gibi oldum ıkı ay kaburga agrısı cektım bıldıgın ezdııı ya 😒😒😒😒ayak felan agrımadı herkeste etkısı baska demek kı