Merhaba sevgili anneler, kızım 8 aylık ancak hala ek gıdayı çok az alıyor mamayı bir türlü azaltamıyoruz ne yapsam sevmiyor, beğendiklerini de birkaç kaşık yiyip bırakıyor siz bu aylarda bebeklerinize neler veriyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim