Adadefne20 ya bizde 8 buçuk olacaz dış çıkarıyoruz gece uykularimiz doğduğundan beri milyon kere bölünüyo meme reddimiz vardı iki hafta önce bitti emekliyoruz bababa mammam diyoruz ayağa kalmaya çalışıyo hop düşüyo sonra 😬ek gıda olarakta ona özel mamalari hiç sevmiyo bizimle beraber birşeyler yemekten daha zevk aliyo