Canım anneler benim kızım 6 ay 20 günlük son 3 4 gündür şöyle bir durum oluyor. Durduk yere biseye sinirlenip ellerini yumruk yapıp titreyerek pancar gibi oluyor. Içinden de biseyler sayiyor son zamanlarda daha sık yapmaya başladı. Öyle cok sıkıyor ki kendini sonrasında öksürmeye başlıyor. Benbeyaz suratı bi anda kıpkırmızı oluyor gözlerinden ateş cikicak nerdeyse ne olur yaşayan varsa bi söylesin cok kotu hissediyorum kendimi. Bu şekilde kendine bi zarar vericek diye korkuyorum.