Milosum 8aylik kizim dan idrar almam lazım,yapmıyor idrar alma poşetini takınca 😔 ve hareket ediyor sürekli olmuyor bisekilde.var mi önerisi olan rica etsem ?
xrtalafx Milosum benım kız. Karseşimde kuçukken hastalandıgında oda boyle alamıyoduk annem garıbım bezını sıka sıkaa fazla cısınden aşmıstı
Milosum InancDemir20 doktorumuz birsey demedi sonda ile ilgili. Bi sorayım onay verirse oyke yapiyim. Cok teşekkürler
Milosum xrtalafx yaa canimiz anneler 🥰 ama bezinden sıkıldığında idrar içeriğine bezden de maddeler eklenmez mi?
Hasderluna Milosum bazıları bezi ters bağlayıp alıyor ya da alt açma örtülerinin akışkan yüzeyine bebeği yatırıp alabilirsiniz, gaz çıkarmaya çalışırken bazen bebeğime masaj yapıyorum bezini açıyorum hep işiyor belki sizde de olur
Melindam Milosum İdrar Poşetinin Yapışkan Kısmını Yapıştırmadam Önce Hava Üfleyip Şişirip O Şekilde Oturtmaya Çalışın Ve Mümkünse Yapışkan Kısmına Hiç Dokunmayın
Nessay Milosum eczanede ceren marka idrar poşeti satılıyor ben onunla alsbildim yapışkanı güzel çok fazla kaymıyor
Milosum Nessay evet öyle deniyorum ben de ama kizim rahatsiz oluyo, durmuyo, hareket ediyor, agliyor vs vs alamıyorum .denemeye devam,mecbur almalıyım bir sekilde
Btlbrssk Milosum merhaba bi kere iyice emzirdikten sonra alt açana bezi serdik bekledik pet bardak ile aldık bi kerede aynı şekil açık ama primayı ters bağladık doğal olarak emmedi ve içinde kaldı idrar tekrar bardağa boşalttık
Alyahumadmr Milosum önce emzirin daha sonra altını açıp poşeti takıp bekleyin birde su içirin Bol bol