Merhaba kızlar oğlum 5 ay 5 günlük, yurtdışında yaşadığım için doktorumuz erken ekgıda süresine girilmeyi önermişti (burda sistem öyle ilerliyormuş) 3,5 aylıkken tadımlalıkları vs başladık. Meyve sezbe püreleri yaptım denettim hepsini Hipp in mamalarının da birçoğunu denedik. Sorum şu artık düzenli olarak yani tadımlık değil, püre çorba vs verebilirmiyim? Teşekkürler şimdiden güzel anneler. 💙