EslemEva_23 Çokta kafaya takmayın. Tv izleyen çocuk gerizekalı olur diye birşey yok. Evet iyi değil izlemeleri, mümkün olduğunca da izletmeyin. Bu konu hakkında tez hazırladım yıllar önce, bir sürü yerli yabancı kaynak okudum araştırdım, doktorlarla, hocalarımla görüştüm. Tv izleyen bebekler geç öğreniyor, insanlarla etrafiyla iletişim halinde olmamaya meyilleniyorlar, tv onlara yeteri kadar ilginç geliyor o yüzden çevreyi keşfetmek istemiyolar. Her bebekte aynı şeyler olacak diye birşey yok, bazı bebeklerde zaten zeka geriliği varsa o açığa çıkabiliyor. Zeki bir bebeği potansiyeli olan bir bebeği tv gerizekalı yapmaz. Çevremde de birçok örneği var. Tv izletmemeye bu kadar dikkat edenler birçok önemli şeye dikkat etmiyor. Bebek sizin bebeğiniz böyle polemik yaratacak konuları hiç açmayın bile böyle bir platformda. Her kafadan ayrı bir ses çıkar istediğiniz cevabı alamayıp gerildiğinizle kalırsınız.