EslemEva_23 şuan kucuk arada bakmasın da sorun gormuyorum. Bende 1 yaşa kadar kızıma hic izletmemistim. Sonrasında ara ara başladık. Şuan 2 yasında günde yada gün aşırı 1 saat izliyor doktor önerisiyle. Konusmaya baslayana kendini ifade edene kadar izletme demişti doktorumuz bize ama ne mümkün. Ben vermezsem illaki görüyordu birilerinden. Benim cocugumda ters tepki yaratmadı. Hatta konusması ve hafızası icin iyi geldi. Tabi her cocuk aynı değildir, yanlış yönlendirmek istemem asla. Yinede gönlümden gecen sizin izletmemeniz:))