B007 bazı anneler bunu direk köyü anneliğe cekiyor hiç kimse cocuğunun kötülüğünü istemez herkes iyi olsun diye cabalar ama buradaki anneler yorum yaparken kendi annelikleri dört dörtlük başka anneler cok kötü bunun sorgulamak hiç kimsenin haddi değil evet post acılır kibarca yorum yapılır siz idare edemiyorsunuz demek cok ayıp bana göre bir hakaret yorumlar yapın konuş amenna ama haddinizi aşarak değil durmanız gereken yerden durun bütün anneler için söylüyorum burası anneleri kötüleme yeri değil sadece fikir alışveriş yapılması gereken bir platform …