EslemEva_23 biz evimize evlenirken tv almadık.
Eşimle ikimizin ortak isteğiydi. Anneler çok zorlandı tabi ama… Şükür ki evde maruz kalmadık hem biz hem kızım.
Sen eminim istemezsin, insan bazen çaresiz kalıyor hele ki yorgun bitkin sen iş yemek yapamıyor halde isen..
Dua edelim ya. İzlemesin çünkü gerçekten tıbbi yönden sıkıntısı ne olur bilgim yok ama. Nesnelere oyuncaklara dokusal olarak dokunsun, oyun oynasın daha güzel oluyor. Ha tabi onlardan da sıkılıyor lar bi müddet sonra.. Kendim oturup oynama ya çalışıyorum ama yetemiyorum