AvTugce Neler yaşıyorsunuz güzel anneler . Biz bugün 1 aylık olduk hepatit aşımız oldu hiç uyumadı, çok huzursuz. Çok kısa ve sıksık emiyor . Atakdan dolayı mı aşıdan mı anlamadım. Tecrübelerinizi, yaşadıklarınızı paylaşırsanız sevinirim.