Eminehatun Öncelikle merhaba kızlar 20 günlük bir bebişim var ve yüzü isilik oldu ve Uçları iltihaplı gibi duruyor iki güne bir banyosunu yaptırıyorum ve her gün ılık bir su ve pamuklu bez ile siliyorum ama geçmedi bir türlü bildiğiniz bir çözümü var mı bu olayın
Eminehatun Guzelkizimbenim nerdeyse 12-13 gündür hiç geçmeyince dedim ki acaba bir yolu var da ben mi bilmiyorum🙈
Guzelkizimbenim Eminehatun yapacaginizi yapıyorsunuz zaten geçer inşallah 5 kere banyo yapıyorsa 2 sinde şampuan kullanın serin tutun zamanla geçer 😊
Eminehatun Guzelkizimbenim teşekkür ederim öncelikle biraz acemi anneyim bebeğime de tek bakıyorum böyle şeylerde hemen pimpirikleniyorum elimde olmadan
Lucas-Melih Sudocremi doktorum yüzüne kullanma demişti, benim oğlumun bir ay sürdü ama geçti, ılık bezle silmeniz yeterli.
Eminehatun Lucas-Melih anladığım kadarıyla normal bu kadar uzun sürmesi o zaman ben devam edeyim silmeye çok teşekkür ederim