Sumeyye_ Merhabalar aslında bebek kilo postlarina hiç yorum yapmıyorum çünkü her bebeğin kilosu ve boyu farklıdır her bebeğin gelişimi bir olmaz fakat burda bebek kilolarını gördükçe maşallah fakat kendi bebeğim küçük mü bileniyorum . 2.500 kilo doğdu 49 cm minikti tek anne sütü veriyorum fakat evde Bebelac Gold bulunduruyoruz dışarıda veya kolik krizli bir kızım var durmadigi da veriyorum oda haftada 2-3 defa anca . En son 10 gün önce boyu 59cm kilosu 5.200 sağlık ocağında ki ebemiz çok az 7.500 kilo olması lazım mama ver gibi konuştu fakat mama verip emmeyi birakir diye de vermek istemiyorum korkuyorum meme reddi olur diye kriz anında yada dışarıda işimiz varsa o zamanlarda veriyorum zaten oda nadir . Hastanede devletteki doktor ise bebek dogdugu kiloya göre bakılır normal demişti ama emin olamıyorum önemli olan sağlıklı olsun da çok mu küçük kilosu boyu bilemiyorum
mina00 Sumeyye_ benım kızımda 49 sm 2,500du hastaneden cıktıgımızda, 3. ayındayız 4,800 boyunu olcemedık evde , qayet ıyı kılo almıs bebek 500-800 arası normal ondan cogu da ola bılır ama bu normaldan uste cıkmıs olur
hypatia Sumeyye_ 3 aylık bebeğe 7,5 kilo persentil tablosunda 90’da. 🤦🏻♀️ Ne garip hemşireler var anneleri paniğe sokmaktan başka bir işe yaramıyorlar
Smy16 Sumeyye_ 3 aylıkken 5 kilo 80 gramdı doktorumuz gayet iyi demişti bence gayet iyi bebeginizin kilosu
Sumeyye_ mina00 sağlık ocağında ebe o şekilde diyince morelim bozuldu açıkçası sütun yaramıyor olabilir bu ayda bebekler 7-7.500 arası olur dedi mama konusunda sürekli verirsem memeyi reddeder diye korkuyorum bilemedim o yüzden burdaki aynı zaman bebeklerde daha kilolu uzun olunca danışmak istedim
Sumeyye_ Yada Bebelac Gold yerine bu mamayı verin dediğiniz varmı nadir veriyorum üstte yazdığım gibi ama en azından önerilerinizi bekliyorum .
mina00 Sumeyye_ sızce 2,500 olan cocuk 3. Ayında 7,500 ola bılırmı? O ebe her halde dogum kılosunu goz onunde bulundurmamıs, uzmeyın kendınızı cok normal bebegınız var masallah ıyıde kılo almıs
Ayyuzlum04 Sumeyye_ bence o baya sacmalamıs ole bısı mı olur bence gayet iyi zaten mınnos unuz 2,500dogmuss kii gayet iyi gelısmıs masalah
Sumelimami Sumeyye_ açıkcası ben sağlık ocağındaki hemsireleri genel anlamda iyi bulamıyorum benim gittiğimdekide aynı kilonuz gayet iyi kafanıza takmayın
zeynnep Sumeyye_ ebelerinde hepsi farklı konuşuyor sanırım benim 4 aylık asida 7 buçuk çıkmıştı fazla bile dedi bana.doğum kilosuna göre iyi bence sizinki.
Mom987 Sumeyye_ 7500 gram olması gerek neymiş ya olamaz demiyorum kilolu doğar tamam zaten 2 buçuk kilo gayette iyi kilo almış Bazı ebeler gerçekten ne dediğini bilmiyor.
Sumeyye_ Ayrıca bunuda yazmayı unutmuşum gündüz kızım hiç uyumuyor ebe doymuyordur o yüzden uyumaz demişti ama bezini değiştiriyorum sürekli bundan doyduğunu anlıyorum . İlk bebek olunca tecrübesiz de olabilirim diye düşünüyorum o yüzden danışmak istedim
mina00 Sumeyye_ benımkıde uyumuyor ne alaka doymamakla kı, her bebek o kadar saat uyumaz. Gece uykusu nasıl?
Bhrrzgr Sumeyye_ kesinlikle doktorunuzu dinleyin. Bence doğum kilosun göre gayet güzel almış nerdeyse her ay 1 kg almış daha ne🤷🏻♀️ Canınızı sıkmayın doktorunuza güvenin sütünüz varken de boş yere mama vermeyin anne sütü daha kıymetli🙏🏼
Sumeyye_ mina00 geceleri 9 u geçirmeden uyutmaya çalışıyorum gjnduz hep kucagimda emerken uyuyor memeyi bıraktığı an uyanıyor. Gece de 9 da yatıyorum 2-3 saatte bir emmeye kalkıyor sabah 6-7 gibi kesin uyanmış oluyor
Melindam Sumeyye_ Vermenizd Gerek Yok Bencr Mama Falan. Kilosunun Üstüne 1 Kilo Koyarsan Zten 5500e Denk Gelir Oda Persantilde %100e Denk Gelir. Kızım 2280 Doğdu 3.Ayında 5100dü Doktorumuz Öndrn Gidiyorsunuz Demişti. Siz Telaş Yapmayın. Kızım Şuan 6 Aylık Daha Yeni 7100 Oldu.
Guzelkizimbenim Sumeyye_ saçmalamış benim bebegimde 2500 doğdu şuan 4 aylık 5300 bizimki sadece anne sütü alıyor asla mamayı kabul etmiyor ben ne yapıyım acaba