elabebek30
bizde de aynısı vardı, ateş yoktu üşen de dr a götürdük. Hafif üşütme dedi, serum fizyolojikle burnu temizleyin, gerekiyorsa aspire edin dedi (burun aspiratörü ile çekin), çok kalın giyip terletmeyin de dedi. Zyrtec verdi, günde iki kez, bir de burun spreyi açmak için. İki güne düzeldi kızım çok şükğr🍀😇