Kızlar daha önce post açmıştım hamileliğim faln diye ama çok şükür değilim doktta gittim tarlusal verdi bide yanında folik asit sol tüp te sknti var faln dedi nyse gittgimin ertesi sabah adet başladı tek bir gün geldi sonra kahverengi leke döndü anlamdim yarında sprial için gideceğim ama ne yapabilirim bana bir yardımcı olur musunuz tarlusal almaya devam sabah öğle akşam icikiyordu demi eczacı birşey dememiş doktorda nasıl kullanacağımi yazmamış daha önce kullandım ama unuttum nasıl alındığını