Ruzgarsmomm
bugün bir arkadaşımla aynı konuyu konuştuk, oğlu 3 yaşını geçmiş. İlk gece ilk uyandığında su vermiş, sonraları pışpış (emzik kullanıyorsa emzik), çok ağalrsa enimden su. İkinci gece kesintisiz uymuş oğlu, bir anda kesmiş gece beslenmesini. O da çok olmuş, bir denetin isterseniz 🍀😇