Eliz06 ben dogal diye vermiştim öyle çok sık veriyorum kendim içtiğim zaman veriyorum arar ara oda, anca gaz için kayinvalidem yavşan otunu önermişti cok faydasini gördüm ve hic gaz ilaci almadim hep o ottan kaynatıp iciroyorum kızıma hemen gazini çıkarıyor zaten kayinvalidem de hep kendi çocuklarını böyle büyütmüş ben ienfim de ictim bu yavsan otundan cok fazla faydasini gördüm adet sancilarimi bile azaldi sayesinde