rosalia ben Penelope gurmeden alışveriş yaptım 4-5 kez, genelde çorbalarını tükettik. Bebek tarhanasını çok beğenmiştim,kuzum da afiyetle yedi. kendi yaptığımız tarhanada domates olduğundan kızım 9 aylık olana dek kullanmamıştım, onlar kapya biberle yapıyorlar. Bebe bisküvisi çok güzeldi,bir de irmikli sebze çorbası kalmış aklımda 😊 ilikli kemik suyuyla pişiriyordum, kase kase yedi😊