Busraata bende de sızın gıbı olmusdu bebegım 2,500du, meme ucum yokdu ama hastanedekı cocuk doktoru ılk 10 gun meme mama yapın demısdı bebek emmeyı oyrensın sızınde sutunuz gelsın, cok zorlandım sılıkon uclar meme ıcın ılaclar agrılar derken sımdı 3 aylık gercı sımdıde meme ucum agrıyo ama en azından emıyo