Fatmanaasel Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var ve klima kullanıyorum ama bizim bile dilimiz damarımız kuruyor acaba odun sobası mı kursam baca çekiyor sonradan pişman olur muyum kafam karışık
Bebek2020 Fatmanaasel bizim eve baca bile yapmamışlar 😅 ama bebeğimiz için açtık vallaha ve sobayı kurduk.
S100516 Fatmanaasel biz klima kullanıyoruz bacası yokmuş bişeyler anlattı ev sahibi kuramadık. Buhar makinası aldık onu kullanıyoruz havayı kurutuyor klima diye bide gündüzleri camı açıyorum havalandırıyorum evi bana kalsa soba derdim
SEC15 Fatmanaasel vala bende 2 yıldır klima kullanıyorum 3+1 evde 1 tane baca var orayada soba kurulmuyor mecburen klima kullanıyoruz yapacak biseyimiz yok malesef ama bana kalsa ben yinede klima kullanırım 🤭
Busraata Fatmanaasel klima kullaniyoruz kurutuyor buhar makinesi kullaniyorum 2bardakta su koyuyorum dogalgaz daha acilmadi onu bekliyorum , sobayi bilmiyorum
Eternity Fatmanaasel Tabiiki klima. Allah korusun soba kaçağı yüzünden ölen çok var. Klimanın havayı kuruttuğu doğru fakat bunun için buhar makineleri var.
Mavilii Valla ben soba kullaniyorum. Dikkatli ve düzenli yakıldıgında hic bir sıkintı olmuyor. Bebisim sıcacık duruyor. Hic üşümüyor. Havayı da kurutmuyor ohhh misss valla. Imkaniniz varsa soba kurun derim