@dileek_g çok yeniyse büyük ihtimalle düşük yapıyosunuz şuan hemen hastaneye gitmeniz gerekiyo 6 haftalıkken benimde kanamam oldu doktorum direk yatış yaptırdı kan uyuşmazlığımız varmış ondan olmuş doğum yapana kadar tehlikem devam etti ve progestan kullandım önledi o yüzden lütfen önemseyin ve gidin..