Mom091 Migrenim tuttu sabahtan beri iki tane parol içtim geçmiyor. Buz koydum, nane yağı sürdüm, ağrı kesici sprey sıktım geçmiyor hala. Başka bir ağrı kesici içsem ne kadar emzirmemem gerekir kızlar bilen var mı? İnternete baktım bulamadım bir şey
prenses3509 Mom091 5 saat kuzum ben geçen haftalarda morfın aldım midemın agrısı geçmediği ıcın 5 saat emzırme sağ ve dök dedıler dedıklerı gıbı yaptım 5 saat sonra emzirmeye devam ettım farklı bır doktorda agrı kesıcı ıcın aynı seyı soyledı sadeca parolu 4 ya da 5 saatte bırden fazla içebılırsın demıstı
Minikprenseselo Mom091 ilaca gore degusio die viliyrm canm banada bi ilacta 4 saat demsti farkli bi ilacta 8 saat dediler
prenses3509 Mom091 rica ederim bende felaket mide agrısı yaşadım ve serum bile kesmedi en son morfin vermek zorunda kaldılar o kadar caresızdımkı mecbur kabul ettım ve mama vermek zorunda kaldım hıc vermediğim halde.. cok iyi anlıyorm bırde mıgren agrısı berbattır coook gecmıs olsun rabbım şifa versin bebeklı anneler hasta olmasın cok zor 😔
Mom091 prenses3509 çok teşekkürler❤️ Neredeyse acile gideceğim hem ağrı hem mide bulantısı mahvetti iyice beni
prenses3509 Mom091 bence gidin en azından serum verırler rahatlarsınız bebekle cok zor hasta olmak ben bır kere yaşadım bebeğime bakacak kımsedr yoktu allahm bır dhaa yaşatmasın🙏❤