Yardım edin lütfen. Sütüm ne yazık ki gelmediği için şuna bebeğime mama veriyorum. 23 günlük olduk. Ben iki maksimum iki buçuk saatte bir uyandırıp mama veriyorum. Bazen kendiliğinden acıkıp kalkıyor ama bazen çok zor uyanıyor ve çok az içip gene uyuyor. Sarılık problemi de vardı. Düştü gerçi. Acaba nasıl bir düzen izlemeliyim? Benim gibi olan anneler kaç saatte bir kaç ml veriyorsunuz? Uyanmadığı zamanlar uyanmasını mı bekleyeyim anneler yoksa uyandırayım mı?